LIETOŠANAS NOTEIKUMI

NOTEIKUMI

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi - https://likumi.lv/doc.php?id=266462)



DISTANCES LĪGUMS

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs(reģistrēts pārdevējs noa.lv lapā), un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:



PĀRDEVĒJS APŅEMAS PĀRDOT UN PIEGĀDĀT PIRCĒJAM PRECES, ATBILSTOŠI PIRCĒJA PASŪTĪJUMAM.

PIEGĀDES UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

Pircējs veic preču pasūtīšanu www.noa.lv, norādot pasūtamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai Pircējam uz e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Pēc apmaksas veikšanas Pircējam tiek nosūtīts apstiprinājuma e-pasts.

PREČU PIEGĀDES NOTEIKUMI

Pārdevējs nodrošina pasūtījuma nosūtīšanu ar Omniva pakomātiem 1-3 darba dienu laikā no apmaksas saņemšanas.



ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības attiekties no preces 14 dienas laikā no saņemšanas, nosūtot Pārdevējam atteikuma formu, ko Pārdevējs nosūta Pircējam uz e-pastu.

Pircēja pienākums ir 3 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma nosūtīšanas atgriezt preci Pārdevējam:

Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • preces ir atvērtas.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Pēc atteikuma tiesību izmantošanas un pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis atgriezto preci, kā arī ir pārbaudīts atgrieztās preces stāvoklis, pārdevējs 3 darba dienu laikā paziņo par naudas atmaksu vai par atteikumu atgriezt naudas līdzekļus par atgriezto preci, informējot Pircēju ar pamatotu lēmumu par šāda atteikuma piemērošanu.


PIEGĀDE

Vienas pakas sūtījums uz jebkuru pakomātu Latvijā ir 3.00 EUR. 

Veicot pirkumu no vairākiem padevējiem, katrs pārdevējs piemēro sūtīšanas maksu 3.00 EUR.

Noformējot un apmaksājot pasūtījumu, preci tiks izsūtītas 1-3 darba dienu laikā.

Tiklīdz sūtījumu ievietos terminālī, uz Tavu norādīto mobilo telefonu tiks nosūtīta SMS ar unikālu kodu, kuru ievadot termināla sistēmā, automātiski atvērsies skapīša durvis, kurā atrodas Tev adresētais sūtījums.

Precīzas Omniva terminālu adreses atrodamas šeit: https://www.omniva.lv/privats/adreses

- Noa neuzņemas atbildību par preču piegādes aizkavēšanos, kas saistīta ar Klienta izvēlētā piegādes pakalpojuma sniedzēja kavēšanos.

- Gadījumos, ja Preces sagatavošana aizkavējas, tad pārdevējs par to nekavējoties informē Klientu